Friday, July 1, 2011

makan makan bday Cik Rara

hai and hoi..


aku happy sebab exam dah habis. Tapi tak dapat nak blik umah jumpa mak tersayang sebab aku ada prog kat sabah 6-12 ni. So kena la bermastatutin kat UIA ni dulu. Nanti dah balik aku cite la pasal tu.


This time aku nak cite pasal kitorang makan2 sempena birthday my BFF, Cik Ira. Bday budak tu 29 June 2011 aritu. Malam bday dia aku, Cik Atie dengan rum8 aku dah hambur bilik dia nyanyi lagu n bagi budak tu makan kek banana choc. Tapi, malam tu tak dapat nak celebrate beria-ria sebab esoknya kotorang ada paper Arabic Language. 


So the next day, yakni 30 June 2011 after kitorang exam lebih kurang dalam pukul 6 camtu kitorang together dengan geng2 PEERS yang lain plan nak g celebrate bday dia kat mana2 la. Then kitorang decided nak g makan kat Le Chateau de Puah dekat area2 Setapak. Makan2 pastu sembang2 sikit. Pastu blah. 


Eh, giler pendek cite aku. Ye, aku dah dilanda simptom otak kejang tak tahu nak cite apa. Hahahaha :D


Cerita melalui gambar pun boleh kan?


sape tah ambik gambar ni. Xde motif pon. Nak tunjuk Le Chateau de Puah kot.

Kek Banana Choc yang kitorang bagi kat Ira. Nyum3

Ni la bday girl (baju merah)
Dah nampak macam bawa xtra bag je. Kikiki :p

Bday girl bajet comel :)

muka2 yang tengah semangat nak makan. Sampai confuse tengok menu

Si Nik Fakhriy (bj Putih) ingat dia comel kot buat macam tu..hahaha :D

aku dan atie :)

Muka masing2 dah kenyang


Terima kasih :D

Chowwwww <3

No comments:

Post a Comment

Their words