Friday, March 12, 2010

selesai...

salam semua...

hai..

minggu terakhir kelas sebelum final dah nak dekat..
aku rasa cepat sangat masa berlalu..
rasa mcam baru je register sem nie tup2 dah nak final..

even dah nak final, aku ni macam masih terkontang-kanting dlm pelajaran
still pkey apa yg aku belajar sem nie..hahahahaha
teruk betol..

arini jumaat, aku dan kawan Atie n Ira dah abiskan hafazan halaqah kitorng
aku xdpt nak gbrkan betapa leganya perasaan aku bila dah abis wat hafazan..
seronok xdpt nak digambarkan dengan kata2...:)

assignment yang menimbun selama ni pun aku dah selesaikan..
rasa lepas beban yang dok menimbun kat bahu aku nie, aku harap semua kerja yang aku wat tue berbaloi la dengan kepayahan yang aku tanggung..
moga dapat markah yang ok...

sekian la luahan hati aku yang tah pe2 nie..bye

- Ima Ramli -

No comments:

Post a Comment

Their words