Wednesday, June 22, 2011

kau buat keja kau sendiri boleh?

aku bosan dengan golongan yang tak reti nak buat kerja ataupun keja kau, kau suruh orang huat. Aku sebenarnya tak kisah kalau kau nak minta tolong aku, aku boleh je tolong tapi janganlah sampai dah aku tolong, kau boleh senyap je. Pastu bila ada masalah, yang disalahkan adalah aku padahal dah terang memang patut bukan kerja aku.

aku sebenarnya tak kisah la buat benda2 ni. Aku kadang2 ikhlas buat demi kebaikan seme pihak tapi aku fedup bila keja yang aku buat langsung tak dihargai. Untuk orang yang suka condemn tu kan, aku tahu la kau tu perfectionist tapi tak payah lah sampai seme ko nak complain. Kau buat orang rasa macam keja diorang tu takat sampah. Langsung tak bagus. Apalah salahnya, kalau ko puji sikit2. Bukannya aku or dorang takde buat benda yang betul langsung. Aku tengok ko komplen2 pon, ko guna jugak keja aku dan orang lain buat. Speak louder that action!!!

dah kat situ amarah aku, choww

No comments:

Post a Comment

Their words