Sunday, June 6, 2010

Memories's Flashback Part 1

Salam alaik frens..

Hari ni rasa macam nak flashback balik semua memori yang aku ada. Perkara yang menggembirakan haruslah dikongsi kan? Terasa macam nak buat part la. Post ni adalah post yang pertama. 

1) Part pertama ni time aku join induction course @ DRIC under COMRADE. Memandangkan aku adalah budak baru belajar jadi kenalah join induction course ni so barulah terpelajar. Hehe :). Tarikh aku tak ingat tapi serasanya pada 8,9 dan 10 Januari 2010. Program ini aku rasakan sangat menarik sebab banyak aktiviti2 yang menariklah. Aku dapat buat night walking. Tulah yang paling best sekali. Yang lain2 tu biasa je la macam program2 lain. Asyik talk je. Mata aku pon asyik nak terpenjam je..*kejam*. Malas nak cite panjang2. Tengoklah gambar nie..


 * Ini aku dengan groupmate aku. Groupmate aku semuanya sporting. Antara mereka ialah aku, Jee, Sen, Faiz, dll. Aku dah tak ingat yang lain*


* ha inilah makanan pertama kami. Time dinner. First time makan dalam dulang ramai2. Nyum3*


Kenapakah?
Hahahaha time ni kitorang gelak coz kitorang punya trademark tak jadi.
Jauh menyimpang nie. Lihatlah aksi2 pelik yang dibuat oleh kami.
Terutamnya Faiz dan Abg Jali. Kelakar sungguh :)



Mari nyanyi ramai2!!!
Bersemangat sungguh kami menyanyikan lagu Comrade. Sorry to say, 
aku dah lupa lyric lagu tu. Ish2. Kena cari balik lirik tu. Barulah Comradean sejati. Hehehe :)


Dalam hati : penatnya. Bila la nak balik nie.
Aku comfirm sangat ayat2 ni la yang bermain2 dalam minda aku 
sepanjang program. Bukannya tak seronok tapi mengantuk. Yang tau nak tido je. Dengar talk mata kuyu asyik nak terpejam. Nampak kan mukaku yang kecapekan tu? huhuhu :p


Ah ha..masa bergumbira..hahaha
Program dah habis and get ready nak balik. Tapi ada abang yang 
baik hati bagi kelonggaran pada kami untuk berseronok dengan mandi sungai. Sejuk abis la air sungai tu. Namun begitu tidaklah aku menggedik juga untuk mandi. Cukuplah mencelupkan kaki kedalam air yang sejuk tu..hehehehe :)
 

say *cheese* alls..
ambik gambar dulu puas2 baru boleh balik, kata abang photoghrapher.
nampak aku tak? hahaha. Terselit tah kat mana. Korang cari sendiri la..


Itulah serba sedikit story and pics yang dapat aku kongsi dengan korang semua. Nak letak gambar banyak2, kang penuh pulak blog aku nie. Apa-apa pon DRIC ini memberikan kenangan yang manis buat aku. Namun setiap yang manis pasti ada pahit dimana2. Pilu la pulak aku. Aku juga nak ucapkan terima kasih pada seseorang yang memberikan kebahagiaan dalam diam pada aku. Terima kasih. Ok. Jumpa lagi pada cerita flashback aku dengan part 2 dan seterusnya. Sekian. Salam.

No comments:

Post a Comment

Their words