Tuesday, August 24, 2010

Exam!!!

Assalamualaikum..

Dah lama rasanya aku tak update blog kesayangan aku ni.Alasan biasa adalah sibuk and no commitment. Hari ini rajin pulak nak menulis, awal2 pagi pulak tu kan. Memang takde kerja.

Sebenarnya hari ini aku ada midterm exam Akidah. baru je habis study then ni yang sempat update blog. Walaupun dah abis baca buku tapi still rasa macam 'Apa yang aku baca nie'..huhu hampeh. Tulah dalam kelas Sir membebel kat depan, aku dengan kawan2 membebel kat belakang cakap tah apa2. Beselah tu kan, student. Tu belum kira aku mengantuk gila2 dalam kelas. Nasib baik aku tak tido je. Ish3. :)

Aku harap aku dapat la jawab exam arini. Cuak giler. Rasa macam tak tau apa2 je. Tapi Insyaallah, memandangkan aku dah study dan hafal sikit, harap2 ada la keluar satu dua kan. Wish me all the best !!
Gambatte!!! 

- ima ramli - 


No comments:

Post a Comment

Their words