Monday, November 1, 2010

Hey Disember :p

Assalamualaikum friends,

Dah lama rasa tak menjengah ke blog nie. Hampir berhabuk di buatnya. Biasalah alasan biasa busy la doi..
Sebenarnya aku dalam exam week and today i just finished 2 papers. 2 papers in one day hah? Great rite. Nak pecah kepala aku membaca buku n menjawab soalan yang susah tak dapat di bayangkan dengan kata2. Tulah main2 lagi dalam kelas. Serve you rite :(

Sambil menulis nie, aku tengah melayan lagu jiwang. That'y why la topic blog kali ini pon agak jiwang. Kenapa ye dengan Disember? Hahaha..

Aku tak sabar menunggu bulan 12 nie, kerana akan genaplah aku menyayangi seorang lelaki dalam diam. Yes, kali ini aku betul, tak main2. Aku rasa ni la kali pertama aku sayang seorang lelaki dalam masa yang agak lama. 
Kenapa nak tunggu setahun?
Of course la nak make sure the feelings kan. 
Then ternyatalah memang aku menyayangi dia sesungguhnya.

Hari ini 1 Nov 2010 aku cakap kat kawan aku yang bila genap setahun aku suka Mr.M, aku akan cakap kat dia. Cukuplah setahun aku manyimpan. Aku bertekad untuk bagi dia tahu yang aku suka dia. And aku takkan kisah dengan apa yang nak jadi. Kalau dia reject, aku terima dengan hati terbuka kerana aku faham dalam menyintai seseorang 'cinta itu tidak memerlukan balasan'. Aku rasa aku akan puas hati bila aku dah bagi tahu nanti. Sekurang-kurangnya aku mencuba kan?

Tak sabar rasanya nak tunggu kehadiran Disember :)

* Hey Mr. M, i love you :D

No comments:

Post a Comment

Their words