Sunday, June 26, 2011

baju

hai semua,

aku baru balik dari squatting kat bilik kawan. Kali ni nak cite pasal baju. Bukan baju cantik atau butik cantik yang aku jumpa ye. Ni pasal hadiah baju yang aku bagi to my heart.

Last few weeks, aku dengan dia ni had an argument. Sebabnya adalah misunderstanding je pon tapi bawa ke besar dan lead to an argument. Salah satu sebabnya adalah baju. Aku bagi baju kat dia. T-shirt collar jenama apa tah aku pon tak ingat tapi branded la (perlu ke mention ni). Tapi dia mempertikaikan baju yang aku bagi tu, kenapa aku bagi and kenapa aku bagi kat dia bukan orang lain. Hoi, dah baju laki takkan aku nak pakai pulak. Aku pun tak faham kenapa aku dengan dia boleh gaduh pasal baju. Gasak lah. Benda dah lepas jangan dikenang.. kikiki :D

So kitorang dah okay lepas tu and aku memang dah lupa la pasal baju tu. Aku pun tak kisah la dia nak pakai  ke tak sebab dah jadi hak milik dia pon. Tapi pada malam jumaat yang lepas, aku dengan dia bermesej la kan. As usual, cite pasal tu, gosip pasal ni, then tiba2 dia bgtau aku yang dia dah 2  minggu pakai baju aku. 
Wah, something that i have never expected at all. Masa aku baca mesej tu, hati aku berbunga2. Akhirnya dia pakai juga. Aku sungguh terharu sebab dia hargai juga apa yang aku buat kat dia. Unfortunately, time dia pakai takde plak aku terserempak dengan dia. Selalunya hari2 nampak sebab kelas kitorang dekat n waktu kelas pun sama. Apa2 pon ku hargai sangat apa yang dia dah buat. Dia pernah cakap yang dia rasa bersalah sebab tak hargai apa yang aku buat dan dia sangat menyesal. So now aku tahulah yang dia betol2 ikhlas nak kawan dengan aku dan betol2 menyesal dengan apa yang dia dah buat. 

Perselisihan faham antara aku dengan dia dulu membuatkan aku dengan dia jadi renggang. Dah tak macam dulu. Aku ingat lagi dulu aku dengan dia boleh bermesej more than 100 mesej dalam masa 5 jam or boleh duduk sembang2 4 jam tanpa henti. But after gaduh, aku lepak dengan dia 1 jam je masing2 bisu, takde topik nak bincang. Aku rasa aku yang ego, hati aku ni masih belom memaafkan sepenuhnya. 

Tapi sekarang, aku nak ambik pendekatan forget and forgive. He's my friend that i love very much. And aku tak nak persahabatan tu end macam tu je. Pray for us :D



ignore peha besar :p
saje je letak gambar ni sbb ada 2 jantan, korang tak leh tahu mana satu dia..kiki


thank you 
chowwwwwww xoxo


No comments:

Post a Comment

Their words