Tuesday, July 5, 2011

aktiviti aku hari ini

assalamualaikum...


nak tahu apa aktiviti aku hari ini?
lepaking kat Caunselling Services Centre IIUM.


hahaha seriesly xde keja. Best dow dpat lepak and on9 sampai muntah kat sini. Aku dah ada ada kat sini almost a day dari pukul 11 pagi tadi. Semua staff kat sini outstation, so tinggallah madam kesayangan aku sorang2 kat ofis. So pagi tadi dia kol aku suruh datang ofis temankan dia. Bosan katanya. Aku pun tak sampai hati nak biarkan madam sorang2, aku pun datanglah. Daripada aku tak buat apa2 kan, baiklah aku datang jadi staff tak bergaji harini. Madam aku pregnant so kesian kat dia, dia pun tak larat kan. In case jadi apa2 kan, risau jugak aku. Ceh, prihatin betol kau.. :D


online sampai muntah

dapat tengok tv..hehe

ofis CSC

bila xde orang, Aku yang heaven :D


Ni aku nak cite pasal pagi tadi, pagi tadi aku g check out room and check in LIDV. Yang aku bengangnya depa bagi aku bilik lain la plak. Awat tak bagi bilik sama je. Dah la tu p hold matric card aku plak. Bila aku minta, dia kata aku kena bayar RM10. Dasar... Memang tahu nak ambik duit orang je. Ish geram betol. So terpaksalah aku balik bilik kemas2 seme, masukkan bantal dalam loker and ada baju yang tak basuh dalam baldi letak dalam loker gak. Lantak la, nnti bulan 9 la aku basuh. Adoiii teruk betol!!!


yeay...malam ni aku dah gerak g LCCT. Pagi esok gerak g Sandakan. Oh ni satu masalah. Head aku pesan bag kena 7 kilo je. Tapi aku rasa bag aku dah macam 20 kilo je. Giler ah, macam mana aku nak kurangkan ni? Bag tu saje aku rasa dah lebih 5 kilo. Tengoklah macam mana aku mengerjakan balik bag tu nanti. 


p/s : rindu mamat lahabau tapi benci!! ;(

No comments:

Post a Comment

Their words