Monday, July 4, 2011

preparation

Hai and hoi ( baik bagi salam,,Assalamualaikum )

skang aku tengah serabut kemas2 barang nak g Sandakan, Sabah. Pening aku nak pikir baju 
mana nak bawa. This time program buat kat sekolah agama, so ketua Dakwah pesan suruh pakai baju kurung, so banyak la baju yang aku bawa. Yang susahnya, aku kena cari baju kurung yang match dengan tudung arianni aku. Senang sikit, tak yah gosok2 bagai..hehehe (cakap je la ko malas)

Aku dari tadi dok kemas2 barang dengan bilik sekali tapi tak tahu kenapa asal aku toleh je aku rasa bilik aku makin serabut. Makin bersepah. Kau kemas ke kau sepahkan ha ima?. Adoii lantak la..

kesepahan yang melampau. :p

Iklan jap :

"Aku xde mood nak kemas2 lagi sebenarnya sebab aku bad mood tadi gaduh dengan mamat lahabau yang suka sakitkan hati aku. Belum deal dengan b*****s yang suka nampakkan diri baik dan pandai padahal memang b*****s kan. Hari ini hari marah terlampau aku, sampai tadi time aku lepak dengan member MISI, si Kerry boleh tegur yang FB status aku emo je. Huhu malu okay, dah la dia subscribe status FB aku through Celcom SMS. Memang sah2 dia dapat update FB aku dulu dari orang lain. (malu2)"

Abis iklan.

Flight aku pukul 6.45 am 6 July 2011 dari LCCT ke Sandakan. Tapi malam esok, kul 12 aku dah kena gerak dari UIA sebab bas UIA yang hantar. So macam biasalah, aku akan bermastautin kat airport la jawabnya. aiyaiyaiii. Risau pulak aku macam mana progress program ni. Ni adalah first time aku join program sebagai orang penting. Right wing aku kali ini as a S/U. I hope that this program will run smoothly. Amin..

*perlu ke aku bawa laptop sok eh?rasa mcam nak update je kat airport nanti. Hmmm :)

Chowwww <3




2 comments:

  1. Ima banyak nyeeeee~~~ hanger pun bawak?? :D

    ReplyDelete
  2. ahakss..dah tak tahu nak kurangkan mcm mana lagi dah. :D

    ReplyDelete

Their words