Wednesday, July 27, 2011

sakit


Assalamualaikum..

tajuk mestilah kental. Aku tak sakit pon. Saje je nak letak tajuk tu. Hahaha
harini hari yang agak memboringkan sebab takde berjalan kemana2. Tv pun xde cite best sbb astro guna kad lain. Kad yang ada cite best tinggal kat umah ag satu. Esok nak balik dah, so possibility nak hapdet blog memang tipis la sebab line macam cacing dalam tanah. Nan ado..

sakit ni macam2 kan. sakit fizikal ada, sakit emosi rohani pon ada. Sakit mental pon ada. :)
Tadi pagi bosan2 aku geledah la almari buku yang tingginya double aku. then jumpa dengan satu buku ni. baca2 la, uish banyak isi best kat dalam.


ni bukanlah buku medik ke apa. Tapi buku agama. Bagus isi dalam dia. Aku rembat buh dalam beg. Nanti nak bawa balik UIA. Aku baca habis satu buku. Jumpa dengan banyak petua, nasihat dan doa2 menarik. Aku siap jmp page doa mendapat penjelasan hal yang meragukan. Alhamdulillah. Aku ingat sejak 2 3 hari ni, jiwa aku tak tenteram. Banyak sangat persoalan yang mmg nak jawapan. Allah tunjuk kat aku. Kena ada usaha. So ingat nak try la malam ni. Korang pon boleh cuba. Kot2 ada soalan yang pening2 takde jawapan. InsyaAllah, mana tahu dapat jawapan. Kita sbgai hamba Allah kena la cuba kan. 






for this ; sebelum tidur kena ambik wuduk pastu tulis ayat ni atas kertas, lipat then ikat kat bahu kanan sampai la pagi. niat dulu soalan apa korang nak. InsyaAllah pagi nnt, akan timbul perkara yang menakjubkan. 

sape2 nak pinjam buku ni pon boleh, jumpa kat UIA la ye. Hehehe :)

chowwww 

p/s : lagu I Do by Colbie Caillat best kan!!!

Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

No comments:

Post a Comment

Their words