Tuesday, July 26, 2011

tu cite dulu

Assalamualaikum,


hangpa buat apa hari ini? Aku harini jalan2 shopping. Sebab mak aku kaya harini. jadi haruslah aku menyuruh mak aku membelanja anak kesayangan beliau ini. Haha so hari ini aku dapat la satu sepasang persalinan baru iaitu baju, seluar dan kasut yang semuanya bernilai RM100. Murah jew pon. Pastu tadi petang p amik baju kat tailor. Tup3 baju match dengan kasut. Okay, raya sakan!!!


baju raya tahun 2011




eh, ni pesal cite sal shopping plak kan. hahaha lari tajuk jap. 
Sebenarnya aku nak cite sal perasaan. Eceh!!


aku ni dulu ada minat kat sorang mamat dia. Dulu lu tak lama, mmmm dalam 3 4 bulan lepas. Cite ni baru lagi la. Aku ni minat dia pon tak tahu kenapa. Dia ni bkn love at the first sight la. Sebab aku kenal dia lama gak tapi tak syok pon time tu. Entah kenapa boleh suka kat dia. Aku suka kat dia tapi aku biar senyap2. Aku malas nak beria2. Sat gi jadi lain plak kan. Tapi Alhamdulillah, kitorang boleh jadi kawan. Dia baik. 


Tapi skang aku pening sebab aku tak tahu macam mana perasaan aku dengan dia la ni. Sebab skang aku baik dengan sorang mamat ni MR B, aku rasa aku suka dia. HEHE :p


Sebenarnya biar bagi tahu macam ni la, aku dulu suka kat dia sungguh2. Macam2 aku buat untuk dia. Sampai satu tahap tu aku rasa macam aku ni dah keterlaluan. Dan aku cuba stop, tapi dah terlambat. Dia dah react dulu. So kat situlah titik perubahan terjadi btw aku dgn dia. Kitorang menjauh. Aku perlukan masa dia perlukan masa. So aku bagi dia masa. Walaupun hati aku sakit, aku tahan demi persahabatan kitorang. Dia maybe dah detect perasaan aku, so aku slow down. Aku bgtau kat dia yang aku tak suka dia. Tapi dalam hati aku menangis teruk. Aku ingat lagi, petang kitorang ada conversation untuk selesaikan masalah. Aku ingat lagi apa aku cakap :


' Ko ingat aku suka ko eh? Tak yah la, aku anggap ko macam kawan aku weh"


Ha macam tu la aku cakap. Dengan muka serius tapi dalam hati. Aku tahan air mata. Pas habis, dia blah g solat asar then aku cepat2 g toilet. Nangis sepuas-puasnya. Tapi cepat2 aku berhenti, check kot2 nampak nangis kan. Then dok balik. Dia mai semula, aku buat muka selamba je. Aku macam nak blah time tu, tapi aku pikey yang "i can do it'. Kalau ko nak kawan dengan dia, buat biasa je. So hang on je la.


Dan dari situlah berubah segala-galanya. Seme yang normal dah jadi tak normal. Aku dengan dia dah sangat2 awkward. Sampai aku dah tak leh nak cite apa2 lagi dengan dia. Kalau dulu seme benda kalau boleh aku nak bgtau kat dia. Lepas persilisihan paham tu, aku kalau dok 2 dengan dia je dah jadi macam patung. Aku bisu dia bisu. Kalau makan sama2, cukup la makan2 pastu blah. Aku cuba nak jadi macam dulu tapi dah tak boleh. Aku perasan dia dengan aku memang tak sekufu. Banyak perangai dia langsung aku tak berkenan. Tapi aku cuba nak pahamkan, tapi lama2 aku fedup sebab aku je yang usaha. Last2 aku stop cuba paham dia. At one time, aku cakap kat diri sendiri "apa ko nak buat, ko buatlah. Aku dah tak kisah lagi'


Sebab apa aku cite ni?

 you said that you needed a little time
For my mistakes, 
It's funny how you used that time 
To have me replaced. 
* ni untuk aku. aku yang berubah bukan dia

aku berani nak cite ni sebab aku rasa feeling aku kat dia dah decreased. Macam2 jadi so ia buat aku sebu, bosan. And currently I met with a new guy, Mr. B. Dia baik. Selebihnya aku tak pandai nak describe. Kenapa aku suka B pon aku tak tahu. I just do!.That is what we call LOVE. 

so, cite lama aku biarkan lepas. Aku masih anggap A kawan aku. Or adik lebih tepat. Last aku mesej dia malam semalam. Okay je. And aku dah ubah pronoun aku bila mesej dgn dia. Aku dah guna 'aku' 'ko'. Even no dia aku dah del. Just simpan dalam notebook. Aku pokey dalam 2 bulan ni aku tak nak mesej dia tapi semalam aku tergerak hati nk mesej dia. Merapak cari no fon, pastu pkey topik nak bincang. Baru mesej beberapa dah stop. aku malas dah. Entahlah, i need more time. And aku sure dia takkan pernah perasan apa yang berubah sebab dia tak pernah ambik tahu. Kalau dia suka aku pun, nak aku cakap kat sini, maybe dah terlambat. You lost me already.Tak pelah wei, aku stop kat sini. Apa2 pun we still we are friend okay!!

A, I hope that one day i can tell u bout B later. Give me the courage!!


p/s : i still love you. 40%

by :
Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

No comments:

Post a Comment

Their words