Friday, April 20, 2012

Laila Majnun

salam

tah kenapa tiba2 rasa mcm xde idea nak tulis apa dalam blog. Dah bengap perkataan gamaknya.

Semalam pergi tengok teater kat Main Audi bertajuk Laila Majnun dgn besties Atie n Iera. Best teater tu. Alhamdulillah aku tak bosan sangat (bosan sikit je). Aku suka bila dorang combinekan serious n kelakar. Xde la stress sangat audience tengok kan. And the best thing is teater ni muzikal. Ada actor nyanyi. Actress tak nyanyi la sbb aurat. Ha tu lagi satu aku suka, dorang terapkan ciri Islamic dalam teater ni.

Aku terkejut gak sbb teater tu short je. sejam je uolss. But, compact. jalan cerita bagus. Dari sudut audience, aku rasa Laila Majnun is GREAT.Tahniah kepada komiti teater. Tahniah kepada penulis skrip dan pengarah.

Tahniah juga kepada ahli2 kanan (rightwing daaa) especially buah hati Iera :)

Ha tengok. Mati situ je cite aku. Kan dah cakap, otak mati idea. Pftttt

Ni mesti sebab dah guna for assignment yang bertimbun.






Thanks : 

Love 

I.R


1 comment:

Their words